vineri, 17 mai 2013

Despre oameni si umanitate . 17.05.2013

  • Este o altă zi în care  simt că numai pot , în care simt că este ultima mea zi pe acest mizerabil pământ , o zi  atât de funebră .. Astăzi ceea ce numeam „umanitate” s-a evaporat  sau mai bine spus a murit trebuind să  o îngrop la 2 metri sub orice ţărână ..
    Durere, iubire , furie , plăcere , amintirile  brusc au dispărut , tot ce e bun numai este ..De ce oare? De ce  atunci când numai simţi ţi-ai dori să simţi ? De ce simt că tot sufletul meu a ars în Iad ? De ce Dumnezeu m-a lăsat să adun atâtea şi să explodez în lacrimi până la inexistenţa inimii mele ? De ce trec pe lângă oamenii care i-am iubit  şi nu am nici un sentiment?

    Prieteni , există oare prieteni ?  Toţi au prieteni „adevăraţi” , unde sunt ? Cei ce noi îi numim prieteni sunt nişte simple persoane care îţi fac viaţa frumoasă pentru o secundă iar la nevoie te lasă , acei prieteni care nu îi interesează nici măcar de tine , dar hei .. sunt prietenii tăi . Un filosof a lăsat în urma sa un mare adevăr : Fereşte-mă Doamne de prieteni că de duşmani mă apăr singur ! .. Tu ce  ai alege? Prietenii falşi care te folosesc sau duşmani de temut?..

    Vedeam suferind copile de 13-14 ani din dragoste , cine v-a făcut dragelor să suferiţi Mikey Mouse?  Să iubeşti este un lucru plăcut dar şi dureros . Nu judec , nu mă intersează de alţi ci doar de mine , să iubeşti este cea mai urâtă formă de aţi exprima adevăratele sentimente , întodeauna vor exista certuri , bătăi , vorbe fără rost, gura lumii care va grăi aur  , această iubire va scoate tot răul din tine la suprafaţă dar şi tot ce ai mai bun , păcat .. Din punctul meu dragostea este un nimic !  Dragostea e ca şi un vierme strivit sau o oglindă spartă , de ce să stau să adun cioburi ? De ce să îmi calc  orgoliul  şi să-mi terfelesc  demnitatea pentru un nimeni ?

    Oameni , oamenii sunt atât de mulţi într-o lume atât de mică , atât de scârboşi şi de falşi uneori , atât de penibili , atât de tupeişti  .. Dar hei suntem în 2013 , ce poţi cere ? NIMIC !  Oameni sunt pentru ei , nu există prieteni ci doar interese , nu există bunătate ci parşivitate , nu există magie ci trucuri ieftine .  Mă uitam astăzi la aşa zişi mei prieteni , care sufereau .. şi cereau singurătate iar în secunda 2 erau înconjuraţi de persoane , care îţi reproşează  faptul că ei îţi iau apărarea dar tu nu , iar când eşti jicnit îşi bagă  …. În  prietenie , halal oameni , cei care cerşesc atenţie şi like-uri pe site-urile de socializare , se tagg-uiesc , îşi vorbesc cu „iubita” , „scumpa” iar în realitate îi dor gura să dea un „bună ziua „  penibil !

    De ce ar trebui să-i mai iubeşti ? Adio sentimente, adio „umanitate” , eşti doar o tristă amintire în prezent , dar îţi promit că de acum voi profita de oricine şi de orice ! O scorpie  va lua naştere ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate