luni, 16 septembrie 2013

Gânduri ..




 Mă gândesc la copilăria ca la un vis frumos care s-a dus şi nu am profitat din plin de el ,mă gândesc la fostul  iubit şi când spun fost înseamnă că l-am iubit , am fost dezamăgită dar m-am ridicat . Am îngropat trecutul şi am mers înainte , am uitat să mai sper , să mă îndrăgostesc şi să visez . Mi-am pus căştile în urechi şi am plecat , am ales un drum lung  , unde pot privi apusul soarelui . L-am iubit indiferent  de ceea  ce a făcut şi nici nu i-a păsat  , am crezut în cuvinte sincere şi m-am ars .
            Să ştii că odată contai pentru cineva …  Dar acum numai eşti pentru acel cineva . Te simţi aşa  de bine încât ţii se împânzesc ochii de amintiri. Nu e vorba de dragoste, de sentimente,  ci e vorba de faptul că cineva, oricine, te făcea fericit, te făcea să-l adori , să iubeşti respiraţia lui , să simţi că este oxigenul tău  şi  acum nu te mai face. Nu e vorba de iubire, ci e vorba de faptul că îți pare rău că el sau ea este  fericit sau fericită alături de altcineva şi nu eşti tu , că oferă zâmbete altcuiva . Nu e vorba de iubire, dar puteai iubi fără reţinere , fără regrete …





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate