luni, 30 noiembrie 2015

Am iubit-o !

Dragã D,



 Este pentru prima datã când îți scriu și nu știu cum sã încep ,dar simt nevoia de a-ti spune tot ce am pe suflet.
E iarnã ,anotimpul schimbãrii ,anotimpul în care inima mea nu are aripi,nu mai simte și e din ce in ce mai rece ,ca un țurțure de gheațã .
E iarnã și simt cum tot frigul îmi pãtrunde în vene,mușchi,articulații,organe și în sentimente. Recunosc dragã D, îmi e dor ,dor sã trãiesc lângã el,dor sã fiu a lui,sã-l simt în pori,în respirație în sânge,dor sã simt cum îmi arde trupul .
 Mã-ntreb de ce-mi spun mereu cã sunt goalã fãrã el? Cândva îmi spunea :" Am iubit-o!" deci,dragã D,asta e pentru el.
 Am iubit mai presus de orice,am iubit pânã nu am mai avut ce iubi,am iubit aerul,parfumul,frumosul,arta lui,pasiunea și devotamentul lui fațã de tine dragã D.

Iar acum tind sã scriu și despre mine,despre sufletul meu ce simt cum putrezește scufundându-se în alcool ,asta dragã D, este despre singurãtatea acestui anotimp ,despre cum sufletul meu îngheațã pe zi ce trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate