marți, 15 aprilie 2014

O altă zi ..


   Făcînd o retrospectivă a ultimului an din viaţa mea,mi-am dat seama că îmi e dor să nu-mi fie dor. Am învăţat multe,atât bune cât şi rele,mi-am dat seama că prietenii sunt ca nişte păsări călătoare. 
 Acele păsări care în anotimpul cald îşi fac cuib în sufletul tău iar toamna pleacă şi rămâne acel gol, uneori prietenie este o enigmă pentru toti,alteori prietenia este intermediarul dintre realitate şi vis.

Am învăţat că oamenii indiferent de cât bine le-ai face întotdeauna o să fie nemulţumiţi şi nerecunoscători. De asemenea sunt şi oameni care ar face orice pentru a avea un pic de fericire,chiar şi pentru cîteva secunde însă nu ştiu cum să facă asta sau nu au cum ..
Am învăţat că viaţa este frumoasă şi trebuie trăită din plin,nu contează câte greşeli ai făcut ci să înveţi din ele . Am învăţat că unele greşeli nu pot fi reparate,aşa cum o simplă oglindă spartă nu poate fi reparată ci înlocuită cu una nouă.
Am învăţat că inimii nu-i poţi dicta,ea face doar ce vrea indiferent cât negăm că ea nu conduce.

Dacă am regrete ? NU, nu am nici un regret. Dacă aş putea întoarce timpul aş face din nou şi din nou aceleaşi greşeli,cândva acele greşeli m-au făcut fericit . Acele greşeli sunt cele care m-au învăţat că încrederea  şi respectul se câştigă,că persoanele care te-au rănit au însemnat totul pentru tine cândva,că o prietenie se poate sfârşi aşa cum a început chiar dacă tu încă mai ţii la persoana respectivă,că poţi avea totul şi într-o secundă să dispară,că trecerea timpului nu vindecă nici o rană ci doar se risipeşte  păstrând în suflet amintiri plăcute şi lăsând o întreagă poveste într-o cicatrice mare,că nu poţi să-ţi dai seama când va fi ultimul sărut de la persoana iubită,că oricât ai încerca să faci bine niciodată nu vei reuşi să-i mulţumeşti pe oameni .

Mă bucur că am evoluat,că din 10000 de prieteni mi-au rămas doar 2,mă bucur că  nu m-am mai întors în trecut chiar dacă mi-aş fi dorit la momentul acela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate